Opdrachtgever: Kees Raat (Metropolitan Deli)
Social Media: Instagram
Opdracht: Brainstorm + Handleiding Instagram
Tijdens de talkshow van Stadsleven Amsterdam leerde ik Kees Raat kennen, de man achter Metropolitan Deli. We raakten in gesprek over chocola en social media.
Op Facebook is Metropolitan Deli al erg actief en hebben ze bijna 5000 fans, maar wat ik niet begreep is waarom ze niet op Instagram zaten. Uit mijn onderzoek op Instagram bleek dat al honderden mensen gebruik hadden gemaakt van de geotag, en veel mensen hadden de #metropolitandeli aan hun foto hadden toegevoegd, hieronder slechts een kleine impressie.
Vooral voor lokale bedrijven is de geotag erg interessant + het product van MetropolitanDeli is er 1 waar mensen geen genoeg van kunnen krijgen en zich makkelijk laat fotograferen: CHOCOLA!
Metropolitan Deli zit nu een week op Instagram, ze onderhouden het zelf. Ik heb een Instagram gebruiksaanwijzing gemaakt voor de medewerkers om dit allemaal zelf op een goede manier te kunnen onderhouden.
Ook nieuwsgierig wat ik voor jouw bedrijf zou kunnen beteken op social media of specifiek op Instagram gebied?
Neem contact op!
Eliane,
Je bent top, wat een gouden adviezen.Kees Raat, Metropolitan Deli