Opdrachtgever: WebVedettes
Social Media: Facebook | Twitter | Instagram | Blog
Opdracht: Live verslaggeving via social media van het Flavourites Live Business Event 2013
Was jij niet bij de Webwinkel Vakbeurs Flavourites Live Business?
Dan heb je een heleboel waardevolle informatie gemist over hoe je je jouw webwinkel naar een hoger plan kunt tillen!
In opdracht van MamaMarketing deed ik speciaal voor de thuisblijvers een LIVE social media verslag van alles wat er op het podium gebeurde.
Op de site van MamaMarketing kan je mijn verslagen lezen van beide dagen:
Social Media verslag dag 1
Ik denk dat geen enkel zich zelf serieus nemend event zonder een social media verslag kan. Fans, volgers, willen altijd in de gelegenheid zijn events op afstand te kunnen volgen, waar ze zelf niet bij aanwezig kunnen zijn. Foto’s, filmpjes, tweets en blogs zijn een goede manier van verslag geving via social media en vormen een waardevol document na afloop. Een digitale samenvatting, een goede vorm om te gebruiken tijdens een evaluatie, maar ook om bezoekers voor de komende jaren mee te lokken. Door het tijdig in gebruik te nemen van een goede # betrek je bezoekers in een vroeg stadium om actief mee te gaan twitteren en zullen ze tijdens het evenement ook actief reageren op de verslagen.
Diana van MamaMarketing: “Eliane combineert een scherp oog voor detail met het vermogen razendsnel conclusies te kunnen trekken – en een onweerstaanbaar gevoel voor humor. Haar social media-verslag van Flavourites Live! Business 2013 heeft daardoor geresulteerd in een indrukwekkende stroom kwalitatieve, grappige en enthousiasmerende tweets die de thuisblijvers in staat stelde de (soms behoorlijke complexe) lezingen en workshops op afstand te volgen. Wij werken voor de volgende Flavourites Live! Business heel graag weer samen met Eliane!”