Opdrachtgever: Pancakes Amsterdam
Social Media: Facebook
Opdracht: Brainstorm op gebied van social media content & laagseizoen.
Een tijdje terug werd ik benadert door een van de eigenaresses van Pancakes Amsterdam. Ze had op FB gezien dat ik voor mijzelf was begonnen op social media gebied en was nieuwsgierig naar mijn diensten. Na een eerste afspraak, kwamen we tot de conclusie dat een brainstorm de beste vervolgstap zou zijn.
Pancakes Amsterdam heeft namelijk last van een luxeprobleem. ‘s Ochtends voordat de deur open gaat, staat er namelijk al een rij met hongerige mensen. Ook op FB hebben ze al een trouwe achterban. Dus eigenlijk loopt alles op rolletjes. Gelukkig zien ook deze 2 ondernemers: There is always room for improvement.
Insteek voor de brainstorm?
1) Content voor op Facebook.
2) Hoe spreken we de NL markt beter aan tijdens het laagseizoen.
Heb je het idee dat je goed op weg bent met social media, maar zit je verlegen om inspiratie en/of content?Maak een afspraak voor een brainstorm.
Een brainstorm zet je zintuigen op scherp en levert je bovendien pagina’s vol suggesties op. Waar je vervolgens een flinke tijd mee vooruit kan.